Potu Potu Poto poto malamalama

Aitema Faʻavae Faʻavae
Sui Uamea 304 201 316
Malosi malolo ab (MPa) ≥520 520MPa  
Faigata 187HB; 90HRB; 200HV HRB <183N / mm2 (MPa)  
O le autu mafuaʻaga Lautele faʻaaogaina i alamanuia ma meaafale teuteu alamanuia ma vitio pisinisi faʻafomaʻi Sili faʻaaogaina e faia teuteu tubes, alamanuia paipa, ma nisi papaʻu faʻalauteleina oloa Sili faʻaaogaina i le meaai alamanuia ma fafo atigi taotoga taulaitu, faʻaopoopo molybdenum mafai ona faia ai poʻo se faʻapitoa faʻatulagaina o le pala pala
Tetee palapala Maualuga Maualuga

Fesili 1: 

Aisea ua mageta ai foi le sila?

304 uamea stainless i le austenitika uamea stainless. Austenite o se vaega pe o se laʻititi aofaʻi liua i martensite i le taimi o le malulu galue. Martensite e maneta, o lea o le 304 uʻamea le faʻamauina e le maneta pe fai maneta.

 

Fesili 2:

Aisea e elea ai le sila uamea?

a. O le laualuga o le sila uʻamea ua faʻaputuputu efuefu aofia ai isi uʻamea elemeni poʻo faʻapipiʻi o fafo metotia fasimea. I le susū o le ea, o le suavai faʻapipiʻi i le va o mea faʻapipiʻi ma le sila uʻamea e fesoʻotaʻi ai mea ia e lua i totonu o le micro micro, lea e amataina ai le faʻaaogaina o le electrochemical, Ua faʻaleagaina le ata puipuia, lea e taʻua o le eletise electrochemical.

e. O le pito i luga o le silasila uʻamea faʻamauina i le organic sua (e pei o le meleni, fualaʻau, noodle sup, sputum, ma isi), lea e fausia ai acid oona i le i ai o le vai ma le okesene, ma o le organic acid o le a faʻaleagaina le uʻamea luga mo se umi taimi

i. O le laualuga o uʻamea e le faʻamamaina e pipii i le acid, alkali, ma masima (e pei o le alkaline vai ma le lime water splashing i luga o le teuteuina puipui), ma mafua ai le faaleagaina o le lotoifale.

o I le ea eleelea (e pei o le atemosifia o loʻo iai le tele o le sulfide, carbon oxide, ma le nitrogen oxide), o le a fausia ai le sulfuric acid, nitric acid, ma acetic acid suavaia o nofoaga pe a fetaiaʻi ma le vai faʻapipiʻi, ma mafua ai le pala.

 

Fesili 3:

Faʻafefea ona iloa le moni 304 stainless uamea oloa?

A.Support 304 silasila uʻamea faʻapitoa vaʻavaʻaia potionia faʻapitoa suʻesuʻega, pe a le suia le lanu, o le 304 le sila uʻamea.

B.Support vailaʻau vailaʻau suʻesuʻega ma spectral auiliiliga.

C. Lagolago le ulaula faʻataʻitaʻi e faʻataʻitaʻi le faʻaaogaina o le siʻosiʻomaga.

 

Fesili 4:

O a ituaiga taatele o uamea stainless?

A.201 silasila uʻamea, talafeagai mo le faʻaaogaina i siosiomaga matutu, e faigofie ona ele i le faʻafesoʻotaʻi ma le vai.

Uʻamea stainless B.304, siosiomaga i fafo poʻo le susu, malosi o le pala ma le faʻasao o le suka.

Uamea stainless C.316, faaopoopo molybdenum, e sili corrosion tetee, aemaise talafeagai mo vai vai ma ala o faasalalauga vailaau.

Stainless Steel Knowledge Classroom

Taimi Post: Ian-07-2021